Spökligt

Torsdagen den 20/10 - 2011






Denna veckan har livet varit precis som vanligt.

 

Måndagen började med trimmning av en pudel, sedan tränade jag hästar. Vid tre tiden kom Anna samt Tina med Randalin. Vi tog en härlig 1,5 timmas tur i skogen tillsammans med Casper och Zippo, såklart!


Tisdagen var det dags för lite förmiddags arbete på cromtjänst och sedan en lektion i närheten. Därefter på med regnkläderna och ut å träna hästar. Redan kl 20.30 deckade jag i sängen...

 

Jag har nog fortfarande inte frisknat till helt.



Onsdagen bjöd på i stort sett samma upplägg enda skillnaden var att någon glömde stänga av kranen så att säga. Va riktigt nära där ett tag att jag gav upp och gick in.

 

Att jag inte gick in är nog anledningen till att jag börjar känna mig febrig igen...


Torsdagen blev därför mycket mycket lugnare. Tränade endast träningshästarna (4st) och Greifi idag, sedan fodrade jag och gick in och gör, hör och häpna, INGENTING! Enda anledningen till det är att kroppen liksom stängt av...

 

Daniel är och hämtar spån till mig.

 

Vad skulle jag göra utan honom?


Och det spökliga, när jag red iväg med Greifi red jag in i ett svart moln täcke och på vägen hem drog det snabbt efter oss. Vi ökade farten men täcket drog snabbare och snabbare efter oss och med det kom ett becksvart mörker, spökligt.



                                                                                                                                    godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0