11.11.20 Nytt uppläggpå dagarna

Godmorgon!



När Cromtjänst kursade så blev ju jag automatiskt arbetsbefriad och vad betyder det? JO att jag numer bara har ett jobb =D OCH att det gav mig en spark i ändan till att sätta igång med träningshästarna. From årsskiftet så avicerar jag från hobby verksamhet till enskild firma!!! 

Jag måste våga satsa någongång och det här känns ju lite som ett tecken att nu är det dags. Må det bära eller brista!!

Så numer ringer klockan 07.00, fodra hästar och hundar, sedan lite frukost till mig och lite mockning. Därefter sitter jag i sadeln mellan 9-18 med avbrott för middag kl. 14 å lunch för hästarna. UNDERBART! Jag känner mig som en ny människa och bäst av allt: JAG BEHÖVER INTE KÄNNA MIG TRÖTT HELA TIDEN! Som jag gjort i snart 3års tid känns det som...

Nu är det söndag och dags att bege sig till Vaggeryd och hålla kurs för ett trevligt gäng och därefter får jag och Daniel besök av hans mamma, Pelle, Lisa och hennes nyfödde son. Trevligt!

Ha en go söndag!                                                       //Anna


Hmm mina inlägg blir inte snygga... vart har radavståndet tagit vägen...? Får kolla på det senare.... hmmm...
ah! där gick det upp ett ljus =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0