Söndagen den 18/6 2011

Godkväll!

I veckan har det endast varit koncentration på Lofn och Randalin som skall visas på Strömsholm 20-23 juni, dvs nästa vecka!

Igår var jag och Tina på banan med dem. Jag red programen och allt satt perfekt, förutom att jag ha svårt att få till skritten på Randalin. Men jag hoppas jag finner knappen på tisdag lätt och smidigt.

Vilken utveckling de båda har gått igenom, jag är mycket nöjd med mitt arbete med dem och tror starkt på dem, men sedan är det ju domarna som ska tycka som jag. Och hur man än vänder på det så är det svårt att visa hästar utan ett "namn". Jag hoppas de kan se mig som vem som helst av de visarna som kommer vara på plats och att "mina" välmusklade, pigga och framförallt glada hästar imponerar på dem.

Tina och jag badade hästarna i 1,5 timme igår och de är super rena och luktar som en hel kicks affär... ;)
Randalin är ju skäck och jag tror aldrig hon har varit så här vit och fin, gud vad Tina skrubbade =D


Idag kom Anna som har sin Katla inackorderad hos mig, vi tog en tur på Garri och Lýsir. Helt underbart va det och Zippo, Dumle och Casper sprang troget med. Efter det väntade putsning av utrustning.
I morgon åker vi först klockan 12-13 tiden så jag hinner packa på förmiddagen.

Nu vankas det grillat!

Må gott!

Kram Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0