Söndagen den 24/7 2011 Seg dag...

13.30

 

Idag blir det inte mycket gjort.

 

Hade en trevlig kväll igår och mycket skratt och dans blev det! Vi var först på piren och åt och drack gott och sedan bar det av till Harrys för lite mer dricka och massor med dans. Mycket folk var det och tiden rullade snabbt, som alltid när man har roligt.. Vi var hemma strax efter kl. 3 på natten och jag somnade ovaggad. Klockan 6 vaknar jag...KANON PIGG. Hmm? Vaknade av två ston som bråkade så jag fick springa ut och reda ut det där. Det var då jag insåg att jag är JÄTTE trött för jag kände mig irriterad på dem å det brukar jag aldrig vara förutom när jag är just trött.

Så in i sovrummet igen och somnade gott tills kl. var 11.30 =) Snälla Daniel hade då varit uppe och gett hundarna mat och morgon runda med tillhörand koll på hästarna <3

 

Nu ligger jag i soffan efter lite frukost och väntar på att mamma ska komma så att vi kan rida, dvs om vädergudarna tillåter.

Idag kommer det inte bli mycket mer gjort än nöjesridning. På måndag börjar de vanliga rutinerna igen!

 

Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0