Lördagen den 2:a juli 2011

kl. 17.20 Igår fyllde Daniel 27år och då bjöd jag honom på en konsert biljett till Iron Maiden! De spelade på Ullevi på kvällen. Himlen var klarblå och luften ca 20grader, PERFEKT! Och vilken konsert det blev. De är bra när man hör dem på skiva men live..aa alltså säkert 10 gånger bättre. drygt 56 000 åskådare sjöng i kör när de spelade Fear of the Dark! Underbart!! Jag har gåshud än! "Det måste helt enkelt upplevas" Daniel sa att det var den bästa födelsedags present han någonsin fått, så det var nog pluspoäng till mig denna kväll =D Idag sov vi läääänge... Hundarna var måttligt irriterade när vi vä valde att släpa oss ur sängen. Nu ligger de utslagna för jag och Daniel har rullat ihop gammal taggtråd så att vi kan sätta nytt staket och släppa hästarna där i sommar. Dumle roade sig med att klättra högt upp i stenrösen och spana, Casper hjälpte oss att...ja...han hjälpte nog med något...haha ;) Zippo sprang på upptäcksfärd runt ikring och tog sedan ett dopp med Casper i det stora diket med rinnande vatten. Sam kopplade av på verandan och sedan kom ösregnet och åskan när vi var färdiga! Pappa fixade så att hingstarna (Greifi och Kristall) numer har två stora fina beteshagar att gå i! Lyxhingstar!!! Nu står maten på spisen och jag hoppas ovädret ska ge sig för jag och Lina ska rida en runda klockan 19! Må gott! KRAM ANNA MED FYRBENTA!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för härlig ridtur. Efter det tempot borde väl även hundarna sova gott!

2011-07-02 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0