Lördagen den 23/7 2011 Dagarna rullar

 

kl. 08.45

 

Dagarna rullar på i en farslig fart, men vad hade jag räknat med? Jag har ju semester (!)

 

Pappa har åkt till Norge och tog Sam och Casper med sig. Så nu är det bara jag, Daniel, Dumle och Zippo kvar... Snacka om att det känns tomt. Men då är det bara att gå ut i stallet så är den känslan borta ;)

Igår var Daniel mamma, styvpappa, syster, bror och mormor här på besök. Jag bjöd på en saftig sockerkaka och mumsig jordgubbstårta. Mycket gott. Men efter ett par timmar var illamåendet ett faktum. ATT JAG ALDRIG LÄR MIG! Jag har tre saker som min mage INTE klarar.

1. Äta sötsaker, tårta och aa onyttiga saker på tom mage, dvs utan typ middag.

2. Dricka alkohol på tom mage.

3. Äta stark mat speciellt kyckling som ej är tillagat av mig själv eller mamma.

Alla 3 saker resulterar i magvärk utan dess like. Så eftermiddagen fick tillbringas med hemsk värk i magen, men rida var jag ju tvungen att göra iaf så det var bara att bita ihop. Kring 21.30 kunde jag äntligen få i mig ett lagat mål mat. Usch vilken dag! Men det var trevligt sålänge kalaset pågick iaf =D

Nu ska jag ut i stallet för att avverka ca 5 timmar där. Sedan kommer Tina och Ann för att sedan ska vi vidare in till Jönköping för att möta upp Monika, Ellie, Annica och Linnea. GIRLS NIGHT OUT! Daniel är min privat chaufför denna afton =) LYX!

Må gott!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det ar bara sa kul att du bloggar igen. Att vara pa semester och anda kunna folja din vardag ar underbart. Om nagra dagar ar vi ater hemma...da hoppas jag pa langtur med glada hastar!

2011-07-23 @ 10:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0