Torsdagen den 13/5 - 2010

 

kl. 15.15

Aldrig trodde jag väl att jag skulle kunna bli glad och känna mig lycklig igen efter det att Classic gick bort..

Men..jag har nu förstått att jag kan bli glad och lycklig igen och det är det Kristall som hjälper mig med.

Det har gått 4 dagar sedan han och jag tog oss till en framgång som jag bara trodde fanns i min vildaste fantasi! Jag har nypt mig i armen ett par gånger dessa dagar kan jag säga och sagt till mig själv: "- Du drömmer inte Anna det var du och Kristall som fixade detta tillsammans i helgen. Du OCH Kristall!!!

 

Orden " Jag äger en första klass hingst som jag har tränat upp och visat själv" smälter fint i min mun och tanke!

Det må låta kaxigt men faktiskt så är det det och JA jag FÅR skryta om det för jag har lyckats med något som inte är det allra lättaste!!!!!
Och jag är så lycklig att jag vågade ge mig in i kampen. Att jag stod starkt kvar och envisades med att jag ska klara detta. Jag hoppas att jag med min prestation kan visa andra duktiga "vanliga" ryttare som jag att vi kan också! Man behöver inte heta något för att lyckas, man behöver en vilja, en tro och ETT JÄVLA ANAMAR!!!!

Nu ska jag fortsätta att vakta maten på spisen. Och sedan blir det ut och träna vidare de fyrbenta och hoppas på att jag kommer in någolunda i tid ikväll!!

 

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

starkt jobbat och ett jätte grattis till att du lyckades :) jag vill också visa min redan godkända hingst för jag vet att han kan mer, men jag vågar inte skicka han till tränare igen efter alla rykten man hört och jag vågar inte själv heller, men jag hoppas att jag ska våga en dag när vi tävlat lite mer.

2010-05-14 @ 23:36:44
Postat av: Elinor

glömde skriva vem jag var.



Mvh Elinor

2010-05-14 @ 23:37:33
URL: http://engelstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0