Lördagen den 1 MAJ 2010


Kl. 22.40

Idag har jag inte ridit eller ens klappat en häst! Inget jag är speciellt glad över. Men ibland är det ju annat som ska göras.


Omskötta blev de naturligtvis men det var pappa som fick stå för den biten.


Idag är det hans födelsedag så jag och Daniel gick upp tidigt och städade hela nedervåningen. Åh så gott det luktade och fint det blev. Ja ända tills de tre små fyrfotade härjade inne igen. Då såg det ut som innan igen fast inte lika mycket hår då förståss =) Men ge dem en vecka!! Hahaha.
Men vi älskar de små liven, vad vore vi utan dem?!?!


Sedan åkte jag till stan en sväng och handlade mat och en liten paket. Tårta och fika fixade jag i fredags.
Sedan hämtade jag farmor och hennes två små hundar och sedan bar det ut hem till oss igen.

Sicket partajj det blev. Nja för oss vuxna då så var det ju städat. Men hundarna.. Uj uj vad de lekte och hade det livat.
Stackars Sam, det märks att han börjar bli gammal för han försökte komma undan och gömma sig för de små så till slut satte vi honom inne i vardagsrummet med en grind mellan dem. Nöjt hoppade han upp i soffan och suckade. Gammel Sam!

Per Edon, Farmors svart/vita 12 månaders shih tzu hane och Eddie, Farmors svarta 4 månaders shih tzu valp kille lekte och sprang racer bana runt köksbordet. Per Edon först med Eddie tätt hängande efter. Ibland hade Eddie tur och tog kurvorna perfekt och kom då ifatt Per Edon och hoppade ett litet skutt och sög sig fast i hans långa päls och hängde där efter honom en bit innan han släppte.
Hahaha vi skrattade så vi låg dubbelvikta.
Gud så roligt de hade och Casper tittade på dem som om han skakade på huvudet och frågade:
-"Alltså ursäkta men vad sysslar de med? Runt runt runt."

Sedan avslutade vi med prinsess tårta till ALLA!

Nu ska jag och Daniel fortsätta att titta på patrioten och sedan blir det nana kudden!

Kram och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du hinner blogga lite igen. Skall bli jätteroligt att rida tillsammans i kväll. Kram!

2010-05-02 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0