Söndagen den 28/2 - 2010

kl. 20.00

Usch en hel dag inne. Har inte ens tittat ut utanför dörren.
Snälla pappa har skött allt åt mig. Men inatt får alla hästar vara ute. Det tycker de nog ska bli skönt ändå tror jag.

Med en hel dag inne så har jag inte så mycket att berätta om.
Ja att jag stannat inne då är ju för att jag inte mår bra.
Det är inte värt det att vara ute och rida ett par hästar och sen in för jag mår dåligt sova länge och sedan ute ett litet tag nästa dag igen.. Bättre, trots allt, att bara sova sig frisk.
Och det har jag gjort.
sov mellan 23.00-07.00 och sedan matade jag hundarna tog en clementin, tittade lite på den långa färden och sedan sovit mellan 10.00-14.00 sedan upp en stund och sedan sov en timma till och sedan lagade jag lite goda biffar och nu är jag här..

Ska kolla lite till på den långa färden. Riktigt bra!!

Ha en skön kväll!


Jag och Kristall                                 (foto. Bengt Strand)


Kristall och jag på träning hos Hinni i somras.                   (foto. Bengt Strand)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0