Tors"Anna"dagen den 9/12 - 2010



Snön är fantastisk och jag lever ett toppen liv!
Detta ÄR bästa årstiden. Klart att jag hade klarat mig utan att behöva bära 100liter varmvatten till hästarna varje dag. Men jag får se det från den ljusa sidan: Det ger ju lite träning av kroppen!

Idag ska jag filma Garri och Kristall som en liten grej att spara och jämföra denna filmen med den jag filmar i slutet av sässongen 2011. Blir nytt för mig och mycket spännande.
Skall försöka få ut den på youtube så ni kan se.. Men jag är inte så JÄTTE skicklig på datorer så ska be Daniel! =)

Fick en ridlektion för Hinni av pappa idag på min namnsdag !
Vet att man kanske inte "firar" namnsdagar så, men det har blivit tradition att pappa alltid gör det!

Må gott!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Hej Anna,

Superkul att hitta din blogg och se bilder pa Kristall. Jag har träffat honom hos Jon-Petur på Island men kom inte ihåg att han hade ett vitt öga. Vi har ett stoföl efter Kristall hos Jon-Petur och hon har också ett vitt öga och är svart med bläs. Var ligger Väshult? Jag kommer från Skillingaryd. Svara gärna till min mailadress. MVH Åsa

2011-01-08 @ 21:25:50
Postat av: Tina Storck-Jonsson

Anna! Jag saknar dina blogg-inlägg! :D

2011-05-31 @ 10:45:58
URL: http://tinaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0