Söndagen de 22/3-09 VALPARNA!!

kl. 21.00

Vilka underbara, fantastiska, livfulla och otroligt charmiga och mysiga valpar jag träffat idag!!!
Alltså... Aaa att jag klarade mig från att inte smyga med en hem det vet jag inte hur det gick till....?
TUR att de ALLA var köpta, papper påskrivna och SÅLDA, annars hade jag inte klarat av att INTE ta med en.
Alltså hur mycket känslor en (8) valp(-ar) kan få upp i min själ det förstod inte jag...förän jag såg dem, tog i dem och kramade pussade, gosade... MMMMMM!!!!!! Sedan satte jag mig bara ner i gräset och tittade. På Daniels leende och skratt, mammas varma blick, tik mammans underbara moderskänslor och Casper han är delaktig i de här små.
Finner inga fler ord!
Eller jo... vet ni vad det bästa är? Att tik ägaren är en aktiv och vänlig kvinna som bjuder in mig att följa valparna hela deras liv. Det är det bästa!!!

Fick med mig en hel skiva med bilder som hon tagit med en RIKTIG kamera och jag ska framkalla en del av de bilderna och göra kollage. Tycker detta är så roligt och jag hoppas att valparna får god hälsa.

Bilder kommer att komma.. men timmen är sen och jag har bara ätit frukost idag och lite paj..så magen är TOM.

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja Anna, visst svämmar känslorna över när valparna är "ens egna"... Kanske blir Casper pappa fler gånger!

2009-03-22 @ 21:28:02
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Anna svarar

Japp de SVÄMMAR över!!

Kanske, vi får se. SPännande att se fram emot.

2009-03-24 @ 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0