Fredagen den 27/3-09 Urk!

kl. 08,30

Att jag aldrig lär mig... Snö ute... massor av snö...
Ställer till det för mig med träning av mina hästar. Kristall går inte träna nu för han har ju inga brodd i sina hovar pga att jag glömde meddela hovslagaren det.
Snot går att rida men hon har inga snösulor så de blir klampar. Och jag måste träna pass läggningar idag inför tävlingen.
Skulle åka till banan i Vaggeryd i efter middag var det tänkt. Men det är väl inte plogat där så jag får nog luska på ridhus tror jag. Ett stort som klarar av läggningarna... hmmmm???
FAN!

Daniel sover nu en stund till och jag ska ut i stallet och pyssla lite, de har ju egentligen vilodag idag, alltid på fredagar. Men rider förmodligen en sväng på min älskade Greifi och tar med min Emil i Lönneberga Ofeigur =)
Anna som rider för mig sa det när hon va här och hjälpte mig en dag med ridningen att han va som Emil i Lönneberga och det stämmer så väl in!

Aja slut deppat, på med vinter kläderna. Casper gillar det ju iaf...

Önskar er en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0