Fredagen den 20/3

kl. 20.00

En härlig dag... eller de senaste dagarna har varit härliga!
Känt mig mycket bättre och rörelsen i knäet börjar sakta komma. Övar på mina sjuk gymnast övningar och det hjälper faktiskt.

Sedan fick jag ju rida.. Men att min läkare skulle gilla att jag rider minst 4 om dagen... de vet jag inte! =P

Börjat träna igen... Men bara bröst, rygg, mage och armar.. Allt som inte kräver böjning av knäna. Men det är inte roligt. Jag ser inget roligt i att bara köra bänk. Jag är styrkelyftare och vill köra Böj, bänk och mark!

Hämtade hem en sadel idag... en Childéric dressyr, brun med stoppade kåpor.. Lyxigt!!! Mmmm men om den passar, det får vi se imån!! HOPPAS!!!
Pratade med "min" sadelmakare idag och hon kände igenom sadeln och gav mig tips och råd och att jag ska höra av mig till henne efter helgen då jag prövat den. Snälla människa!!!!!
Tycker jag att den passar så ska jag be henne komma ut, bestämde vi, så att allt är på den mest säkra sidan!!

Just nu är det kul att leta sadel när man har en så kunnig människa runt sig!!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du hittat sadel...och EGEN sadelmakare!!!! Ha en skön helg och ta det lugnt... Kram!

2009-03-20 @ 20:52:33
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Elin Persson

Vad roligt med en fin sadel!

Jag rider Rodi i en bomlös Barefoot Cheyenne men jag föredrar sadel med engelsk bom, drömmer om en Amerigo dressyrsadel.

2009-03-21 @ 17:02:48
Postat av: Anonym

Berätta om valpmötet! Förälskad????

2009-03-22 @ 18:51:18
Postat av: Lina

Missade mitt namn...

2009-03-22 @ 18:51:58
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0