Caspers och Tillys Valpar!

På alla hjärtans dag 2009 föddes vår första kull valpar med Casper...

Hmm konstig mening det blev...
Casper blev då pappa för andra gången men för första gången med oss som ägare och inte fodervärdar.

Efter ni tittat på bilderna kan ni väl förklara för mig hur jag ska bära mig åt när jag och Daniel på söndag ska åka och titta på dessa små liv???? Hur ska jag bära mig åt för att inte ta med en hem???
Daniel är inte till någon hälp han är nästan värre än jag för han ÄLSKAR pappa Casper...

Pappa Casper!



Mamma Tilly!



Ett par dagar gamla valpar vilar tryggt vid mammas mage!



Tilly är en vaksam, vänlig och tålmodig mamma!



SÖTA!!!



Blåögda skönheter!



Sockisar!



Casper kopia i tik format!



Blicken full av bus!



Å sjung med...... - Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser.......En björntjänst gör ju ingen glad. Var nöjd med livet som vi lever här!!!



Min absouta favorit!! För mig är det bara Border Collie som får vara svart vita men den här skönheten kan jag inte motstå!!!




Såååå.... har ni svaret på min fråga!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer få kämpa hårt för att inte ta med någon hem tror jag!

man blir ju helst galen av att bara se bilder!

2009-03-17 @ 19:57:04
Postat av: Anonym

Ledsen Anna...har inget svar!!!! Stanna hemma???

2009-03-17 @ 20:49:01
Postat av: victoria ahlgren

vill oxå ha en Conrad e gammal.....



Hur gick det med knäet????

2009-03-17 @ 21:17:29
Postat av: Ann

Det är "farligt" att "bara" titta.... jag vet....



Gu´såååå söta småttingar!!! Gosa lite från mig, finns inget som är så gott som att sniffa på valpar! Man smälter som smör i solsken...

2009-03-18 @ 09:01:06
URL: http://annmagnusson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni va ju då inte till nån hjälp!! Skratt!!

2009-03-18 @ 10:24:16
Postat av: Monika

VILL HA!!!!

2009-03-20 @ 06:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0