Torsdagen den 19/2-09 Filmstjärnor!

kl. 17.50

Sitter här och väntar på att Daniel ska komma, han har med sig Pizza!!! MUMS!!!!

De senaste dagarna har jag ridit på morgon/förmiddag sedan suttit vid datorn ett par timmar och annonserat och annonserat och....annonserat. Sedan har jag skickat in mitt CV till olika intressanta jobb och i morgon ska jag gå runt på olika intressanta jobb och prata med dem samt lämna in mitt CV med tillhörande fotografi. Spännande att se vad det kan ge!?!?

Dagarna har rullat på för mig denna veckan. Hästarna har varit allt från busig till helt okontrollerbara!! HAHA de älskar kylan och jag har också svårt att koncentrera mig då, Man blir själv full av bus och lycka när man känner djuret under sig explodera och gnistra av karisma!!

Idag filmade pappa mig och Kristall. Kul att göra det ibland så man kan jämföra i mellan åt. För hoppningsvis ska det ju gå framåt och vi ska utvecklas mer tillsammans så då kan man backa tillbaka och även se hur det såg ut vid en viss tidpunkt av träningen!

Tikarna i byn har börjat löpa... Det har Casper tydligt förklarat. I förrgår morse var han försvunnen i 1 timma. Det roliga var bara att efter han varit borta i 20 minuter så åkte jag till den misstänkta tiken. Ropade och kallade.. hmm han kommer inte.. Nehe då är han väl inte där. Åker hem.. ilskan går över till oro... vankar.. oron går över till rädsla.. Tänk om han sitter fast någonstans... har ramlat ner i ett halt dike och kommer inte upp... Springer upp till pappa som nyss kommit hem från dagens jobb.. han kan inte sova då säger han, inte förän Casper är hemma. Så han på cykel och jag i bil ger vi oss iväg. Efter 5 minuter ringer pappa och säger att jag kan komma hem...
Den rakarns Casper VAR hos den tiken som JAG letade hos men han hade gått och gömt sig eller nått då... SUCK. Så nu var det ilska blandat med glädje igen.
Men vad tjänar det till att skälla på honom en halvtimma efter han varit olydig. Det är ju bara om man fångar honom på bar gärning som det hjälper..
Men jag spände ögonen i honom å morrade lite åt han, då la han svansen mellan benen, tittade ner och gick skamset och la sig.
Han fick skämmas en stund sedan gick vi ut för dagens äventyr med hästarna!

Nej nu är pizzan nära så jag ska duka och förbereda!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Anna! Om inte Casper redan skvallrat så kan jag berätta att både Cärla & Dålly är i höglöp nu!

2009-02-19 @ 21:13:09
URL: http://lina.hallberg.blogg.se/
Postat av: Anna svarar Lina

Haha.. JOOOO han har skvallrat om det med hackande tänder och rinnande saliv och högrest svans när vi ridit vid rosenlund och dig!!

Tack som påminner!! fniss

2009-02-20 @ 09:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0