Måndagen den 16/2-09

kl. 14.15

Idag är min annonsera och söka jobb dag!

Jag har hekt gett upp cromtjänst nu känns det som. För min framtid så behöver jag ett jobb som jag kan gå till MINST tre dagar i veckan full tid, sedan ha mina träningshästar och kurser resten av tiden. Som det är nu fungerar inte...

Klart blir jag inringd så kommer jag ju inte vara den som säger nej direkt, jag vill ju jobba och tjäna pengar för min och Daniels framtid!

Har ridit Kristall idag resten vilar förutom träningshästen som jag ska ut med bara mamma kommer hem så att det är någon hemma när jag är ute. Ifall det händer något känns det alltid tryggare om jag vet att någon är hemma och att de vet vart jag rider.

Kristall va kano fin idag men han hade örongrejen idag! Haha så roliga är de. Ofta när en häst är på kinkigt humör så går de och ruskar på huvudet och stryker ena örat snet bakåt utåt. Och ruskar å ruskar. Det är min väckarklocka som ringer då och säger: Kravlös träning!
Så det gjorde jag på kristall idag och han gick bättre än någonsin! Ville aldrig sluta rida!!!!

Nu ska jag fortsätta med annonseringen!

Några bilder från helgen...
(Jag bytte hagar och "mublerade" om lite tillsammans med pappa i helgen och hästarna fick större yta att röra sig på så de var hel tossiga i flera timmar. Tur det var strålande sol så svetten torkade på dem!!)


Kristall i full fart, precis innan en serie med diverse hopp och bocksprång!! TOKSTOLLE!


Otur travade och showade i flera timmar!


En hel del bus blev det.. Här projekt: "Springa ner kamera kvinnan"


Casper var fin i vintersolen!


Ófeigur och Otur har paus i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0