Alla Hjärtans Dag!

kl. 15.00

Oj vilken härlig förmiddag jag haft.

Pappa och Daniel var i verkstaden och lite i skogen. Medan jag, mamma, Kristall, Snót, Casper och Classic tog en härlig runda på 2,5h (med två stop på säkert 20 minuter).

Det bar av med till flygrakan på ispackade vägar. Sedan en slinga i de skogarna, vidare upp om Rösberga och sedan in i rosenlunds härliga puder snö stigar. I mellan det hann vi med två fina stop i vinter solen som värmde skönt och hästarna tuggade lite granris, hundarna nosade runt efter MASSOR av goda nya dofter. Medan jag och mamma bara njöt och njöt. Vi hade även en härlig galopp över en snötäckt äng. Åhh denna ritten är en sån som stannar i hjärtat. Skönt att inte behöva tänka på något!

Lite bilder från idag..


Blomman jag fick av Daniel i Alla Hjärtans Dag present =) Älskar rosor! och Älskar Daniel!! + att jag fick en jätte fin hög smal vas, så nu kan jag köpa roser själv ofta och njuta av hur fina de är och gott de doftar!



Hittade de här tre mys pys hästarna i förmiddags vinter solen. Snót låg också ner men en bit längre bort.



Älskade Viking! Han är så söt jämt! Borstade hon i torsdags. Det fanns inget slut på hans hår avfall och inte heller på hans njutning!



Vackra Kristall!



Hans pannlugg har både blivit lång och fluffig de senaste dagarna!



...på väg ut på en härlig tur!



Hann med lite mys med min greven gruff! Min egna vinter björn!



Classic redo för turen! Casper hade redan börjat springa iväg. En ligt casper så måste man sticka i tid så är risken mindre att man inte skulle få följa med!



Mina älskade hundar! (fr. v. Classic, Casper och Sam)



Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka härliga bilder du tagit!

2009-02-14 @ 18:46:50
URL: http://lina.hallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0