Tisdagen den 4/8-09

kl. 13,50

Nu har det gått ett tag sedan sist igen. Men nu har jag faktiskt inte varit hemma.

Var ju på semester med Daniel i Varberg. Vi hade det urmysigt och fick all tid i världen för varandra och vi storm trivdes.
Gick på upptäcksfärd i Varberg, var nere vid havet (inget bad, solen var blyg), kollade på film med regnet smattrande på taket MYSIGT!!! Spelade mini golf och på torsdags kvällen fick vi till ett uteställe på campingen och drack, sjöng och till å med dansade =)

Daniel stod för bilderna och då också för att få in dem i datorn...

På min hemsida har jag uppdaterat, äntligen!

Nu blir det andra bullar med den!

Vill ni se bilder på Oskadís så gå in på: www.funni-islandshastar.dinstudio.se

Kommentarer
Postat av: Maris

Hej hej!



Jag har haft (har fortfarande) mailstrul, så om du har mailat mig något om Blidur, maila igen på [email protected]. Det vore jätteskoj att höra ifrån dig!

2009-08-04 @ 22:26:23
URL: http://marisochblidur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0