Måndagen den 31/8-09

kl. 17.15

Redan sista augusti, vart tar tiden vägen?

Denna veckan är det natt jobb på cromtjänst som gäller för min del. ÄNTLIGEN!!!
Hoppas att de goda tiderna är på väg för jag vill jobba!!!!
Det blir 21.30-06.00 i fyra nätter nu och sedan får vi se om det blir fortsatt.
Men hu så jobbigt det kommer vara, inte inatt men andra och tredje. De är alltid värst.
Inatt är kroppen bara i chock tillstånd. Men natt nr 2 och 3 så ska den övertalas att komma in i rätt natt-jobbar-cykel igen!

Resten av tiden blir ridning och telefon samtal till lite grejer som jag måste fixa. Sedan blir det mycket sovande också för att orka.

Kristall går varannan dag nu och det verkar funka riktigt bra. Han känns fräsch i både kropp och huvud. Sedan blir det total vila i 6 veckor under vinter perioden.
Snót går varannan dag + en dubbel dag i veckan och hon fortsätter att imponera.

På fredag drar jag till banan med hästarna och rider igenom tävlingsprogrammen.
Kristall ska inte starta men jag tränar honom på banan ändå. Han älskar det verkligen.

På lördag var det visst en "viktig" dag...

Å på söndag åker jag och Monika och tävlar i göteborg på landi km. Monika tar Gnýfari och startar V2 samt T3 och jag tar Snót och startar F2 samt T3. Ska bli så kul att tävla ihop!!

Nu ska jag vila så jag orkar med natten!

Kram

Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Lycka till i morgon Anna och Moniks!

2009-09-05 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0