Fredagen den 7/8-09

kl. 10,10

God förmiddag!

Solen strålar och så gör även jag. Har äntligen fått in rutiner som jag följer och jag mår...strålande!

Varit ute på ett morgon tränings pass på Snót.
För något man glömmer ofta är att träna hästarna vid olika tidpunkter.
Snót hon fungerar lika bra vilken tid som helst, kanske aningen segare på morgonen.
Kristall han är en kvälls häst och krånglar mycket på mornarna. Men på tävling är det ju ofta upp tidigt och börja så han måste ju vänja sig.
Sist jag tävlade fick jag väcka honom kl 02.45,  han var minst sagt skeptisk, medan Snót tittade med uppspärrade ögon: - MAT!?!?!?! =)

Har börjat träna lyftning igen och det är nog det som gör mig så pigg och motiverad nu. Två dagar i veckan är målet att hinna med, men är fullt nöjd om det blir en.

Idag ska jag å pappa åka till farmor för att fira hennes födelsedag. Sedan blir det bad för mig och daniel i vättern eller axamo. Sedan träning, handling, äta och sova! Pappa ska hem och slå hö idag och imorgon blir det flyttnng av det slagna gräset som är på åkern bortanför skogen. Det ska nämligen rullas men vägen till åkern klarar inte att bära de maskiner som de använder...
Härligt med lite hederligt kroppsarbete för en kropp med redan träningsverk efter idag.. haha! Hoppas solen skiner även då så att man kan få lite brun färg på sin bleka kropp.

Nej nu ska jag ut och plocka blommor sedan åker vi.

ha det gott!


Jag och Classic, midsommaren -09

Kommentarer
Postat av: Lina

Anna, vilken underbar bild!

2009-08-07 @ 23:14:56
Postat av: Elin Persson

IslandshästVM på isländska

http://dagskra.ruv.is/sjonvarpid/4471057/2009/08/06/

2009-08-08 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0