Fredagen den 14/8-09

kl. 20.40

Började dagen med att rida Snót  och sedan arbetade jag Kristall från marken. För i onsdags så kom hovslagaren och han kunde fixa Kristalls hovar så nu är han igång igen =) ÄNTLIGEN!!!!
Tack gode gud för skicklig och duktig hovslagare!

Snót går riktigt fint nu och jag börja få in en känsla med passen på henne. Min hjärna börjar liksom fatta när och hur jag ska göra i olika situationer!
Längtar tills tävlingen den 6 september.
Jag tar med mig Kristall också men utan krav med tanke på avbrottet i träningen. Det tar stryk på passen massor.

Sedan åkte jag och pappa till farmor och åt våfflor och pratade lite. Sedan till jsk för ett träningspass. Sedan ringde en tjej som jag varit i kontakt med tidigare. Hon behövde hjälp med hur man rider en islandshäst tävling. Jag bestämde mig för att åka dit idag då jag ändå redan var i krokarna.
Men när vi skulle avsluta kom Daniel ut från bilen och gav mig min telefon.
Såg att han öppnat ett sms och läst...
De orden som stod där högg i hjärtat så hårt. Jag tappade helt fokus på vad jag gjorde och stod mest bara och... gapade.

Min vän, mina tankar är hos dig ikväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Anna...

2009-08-15 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0