Onsdagen den 10/9-08 konstig dag!

kl. 19.00

Vaknade pigg klockan 8 men mös med hundarna till halv nio... sedan fick stmpandet från hästarna i stallet, mig att bege mig ut och fodra.
Åt snabb frukost och pysslade sedan i stallet. Red tre hästar. Hundarna låg trötta och tittade på!

Sedan hade jag tid hos en nagel terapeut och åkte dit klockan halv två för att göra mig fin. Tycker inte alls att det är ett handikapp med långa naglar. Tycker det är kvinnligt och trivs med det. Har bara inte haft råd att göra det på väldigt länge nu... =(
Ska ta bild på dem en dag.

Stack sedan upp och red Sól. Vi är inne på de sista gångerna nu och jag är mycket nöjd och positiv till resultatet. Och jag tror Sól längtar efter vilan!

Fick sms av chefen:

- Hej Anna! Kan du jobba inatt och nästa vecka?
- Självklart!!

Klart Anna rycker in! Har en så bra kontakt med min chef. Det passar mig perfekt nu när jag har så mycket hemma med.

Så nu ska jag vila inför natten!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0