Fredagen den 19/9-08 Träning för Hinni

kl. 21.00

Uj uj denna dagen började hårt.

Kom hem efter nattjobbet klockan 6, slutade en halvtimma tidigare idag. Åkte och hämtade transporten och förberedde. SOmnade kl. 7 och sedan upp igen klockan 10. Jag var ett levande lik.

Lasta Kristall och sedan iväg ca 20 mil til Hinni för vårt första träningspass som ekipage för honom.
ÅHHHH vad bra det gick. Fattar inte vad han gör Hinni, men vad bra det blir och det är ju så det ska vara!!

Fick massor med träningsuppgifter till nästa gång den 2/11. Då ska det vara klart och vi ska på nästa steg. Jag gillar när han sätter press på mig, då arbetar jag som bäst!!

Han kallade Kristall för lovande men med mycket jobb kvar. Men går det inte att visa honom i Maj som planerat då blir han besviken. Så hårt arbete väntar!

Idag kände jag mig för första gången säker på Kristall. Känslan av att vi kommer bli ett!

Nu ska jag sova.. Hjärnan är inte helt ok känner jag.

Imån blir det Greven till ovalen i vaggeryd för en genomkörare av programmet till tävlingen den 5 oktober.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Grannen Lina

ANNA, NU VILL JAG SNART SE DIN HEMSIDA!

2008-09-20 @ 11:05:10
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hrm... den är på gång. jag MÅSTE hitta tiden!!

2008-09-20 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0