Måndagen den 3/11-08

kl. 21.45

Idag är jag trött, riktigt trött...

Hästarna fick vara idag. Hundarna och jag busade en massa och hade det jätte trevligt! Tog lite roliga bilder:

Casper har inte riktift förstått vad man EGENTLIGEN har ett tuggben till! haha




Sedan tycker han att det är roligt att hoppa upp på våra ensilagebalar och göra hål med klorna så det möglar...
Toker där!




Ska Casper så ska vi!! (Men man kan ju undra om matte Anna KANSKE ligger bakom denna bilden...? Eller är de 10 åriga bröderna fortfarande så pass spänstiga i kroppen att de klarar 1,5 meters hoppet utan hjälp?!?!)



Vårt hus!



Sedan på eftermiddagen åkte jag till JSK och tränade... Uj uj det var jobbigt idag. Hade inte något kvar i ryggen efter mitt mördar pass i fredags. Men men jag blir tuff av denna träningen iaf! Tål mer och mer. Men är fortfarande noga med vila och uppbyggnads träning. Variation är bra!

Nu lockar sängen... Väldigt mycke.

Ha det gott!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ert hus är så underbart charmigt!

2008-11-05 @ 21:25:39
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0