Torsdagen den 22/5-08 Rygg värk!

kl. 20.00

Sitter nu inne och kollar på Eurovison, men jag är inte så inne och förstår inte så mycket av det. Men såg Sverige och den var bra, låten, men Charlotte hade väl lite väl mycket smink runt ögonen kanske..
Det har ju iaf ändrats från förr i tiden. Jag menar folk pratar om "riktig schlager" Jag vet inte men jag tror inte "den riktiga schlagern" kommer komma tillbaka!?!?

När jag steg ur sängen idag fick jag rulla av den för jag hade så ont i vänster sida av ryggen efter utebads lyftandet. Skulle bära en spånbal men den fick jag släppa innan jag knappt hade hunnit få grepp om den, pga smärtorna i ryggen.. Men det som inte döddar, härdar väl!?

Jag har ju hittat en hingst nu som kommer vara PERFEKT, men... han är naturligtvis inte till salu.. Jag har inte fått svar än men jag tvivlar starkt på att han kommer sälja honom... Men lite lite hopp har jag...lite!

Nu ska jag äta godis och ha det gott.. efter 10 timmar på hästryggen är man bra trött!

Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Tio timmar på hästryggen! När du kommer hem till Väshult kanske du hinner motionera mina tre oxå? Jag menar, du är ju van!

Var försiktig med ryggen!

2008-05-22 @ 22:12:09
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Monika

Hej Anna!
Förlåt om jag är lite seg på att svara=(

Kul att du har hittat honom får vi bara hoppas att han blir till salu då!!!

Vill jättegärna komma till dig och landsmót men min ekonomi är inte riktigt ifatt än så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det så du får inte hoppas för mkt, men jag VILL!!! Inte så att jag skiter i dig men jag kan ju inte gärna råna en bank...

Ta det nu lugnt med din rygg så du inte blir dålig inför sommaren!!

Saknar dig jättemycket!!!
Kramar från mig

2008-05-23 @ 13:48:56
URL: http://monikastrand.blogg.se
Postat av: Lina

Tuuuuuusen tack för ditt långa SMS på isländska! Jag blev jätteglad! Hittar inte de isländska bokstäverna på min mobil så jag kunde inte svara lika tjusigt tillbaka... Vad snabbt du lär dig!
Kram!

2008-05-25 @ 21:02:35
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Lina

Anna, nu är jag snart orolig igen... Vart har du tagit vägen??????

2008-05-30 @ 18:35:05
Postat av: Anna Jonasson

Jag lever!!! Förklaring finnes i 30/5 hehe

Ja visst va jag duktig med mitt isländska sms!! Jätte stolt över mig själv =) hihi

Ja jag får ju inte sååå ont i kroppen av att rida 13 hästar fem dagar i veckan så tre ska jag nog klara... "skratt"

Ha det så gott och jag hoppas allt är väl med dig och dina fyrbenta vänner!

Heyrumst Anna

2008-05-30 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0