Måndagen den 5/5-08

kl. 20.30

I söndags var jag med Siggi Aevars och kollade på hingstar... Det gav mig ingen ny häst men det gjorde mig klar tänkande i huvudet iaf! Jag har haft besluts ångest i massor innan. Men nu har jag allt under kontroll....för ett par dagar till i alla fall. Ska åka till Hólar och kolla på en hingst nu i veckan.
En sak jag lär mig under denna resas gång är ALLA möjliga hingstar, namn stam och positiva negativa egenskaper.. OJ vad mycket olika hingstar jag sett och prövat. Jätte roligt!

Men det tar på krafterna och jag är idag jätte trött... Men när man vaknar och drar undan gardinerna och ser klarblå himmel och solsken då blir ialla fall jag, genast mycket piggare!

Nej jag skulle bara skriva en kortis idag för att säga att jag lever!!! (lina, hihi)

Nu ska jag ut och rida min prinsessa!

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0