Måndagen den 12/5-08 Behaglig dag

kl. 20.00

Somnade sent igår och klockan ringde som vanligt på måndag morgon.. Jag ville INTE gå upp. Men kl. 7.30 var det bara att dra sig ur sängen.. Även om jag var trött så kunde jag känna en doft.. en doft som jag mycket väl känner igen.. men kunde det vara!?

Jo visst var det!
När jag kom upp till köket så hade Inga Soley gjort havregrynsgröt! Mmm kändes Nästan som hemma!

Jag tror jag har ätit havregryns gröt varje morgon i ca 18 år. Pappa har alltid gjort det, ett tag hatade jag det, för det blev liksom för mycket. Men nu, JAG SAKNAR DET. Så jag blev så glad och åt mycket!! Mmm.

Sedan blev det ridning av sex hästar ridna. Allt gick enligt planen och alla hästar var otroligt bra idag! Fick pröva ett 4:a årigt sto idag, väldigt fin och lovande. Och vilken utstrålning hon har!!

Klockan 1 så avbröt vi för grillning och massor med goda tillbehör. Efter det släppte vi ut hästarna på en betesplätt, men betet lockade inte alls så mycket som att springa och busa och leka! De såg spöken, ett efter ett! Så roligt att bara stå coh titta på dem!

Efter det så vilade jag två timmar för jag var inte i säng förän klockan halv ett igår...

Nu är jag lagom trött och ska faktiskt ta ett bad idag och sedan sova gott!!

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Anna!

Denna kommentar fick jag in min blogg:

"Var det du som rekommenderade Anna Jonassons blogg från Island i Ninnis blogg? Knepigt värre det där!! Vi är nämligen några som brukade läsa den men nu har den tyvärr blivit låst?! Kan du hälsa Anna (om du kommer in på bloggen) att det finns läsare som saknar hennes blogg! Om hon nu inte redan kommit hem till Sverige och lagt ned bloggprojektet.
Mvh Jenny, Växjö"

Jag läser din blogg utan problem. Har du någon aning om varför vissa inte kan läsa?????

2008-05-14 @ 11:21:47
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Ninni

jag läser med... ofta...

2008-05-14 @ 16:56:39
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: Anneli

Jag läser med... Varje dag..

2008-05-15 @ 21:57:19
URL: http://brellir.blogg.se
Postat av: emma

Hej! åh, det är härligt med islandshästar!

2008-05-16 @ 14:50:16
URL: http://eemmalinnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0