Söndagen den 23/8-08 Formel 1

kl. 7.15

Jag maste ju bara vara den snællaste flickvænnen i værlden... =)

Daniel ær helt frælst i Formel 1. Han pratar om det i veckor innan sæssongen ens börjat. Han försvinner in i trans nær han ser det (inte kontaktbar) Han stæller klockan mitt i natten för att stiga upp och kolla pa det. Han kollar hemsidan HELA tiden! osv osv osv..

Idag började det klockan 6.55 isl. tid. och ær inte Anna da sa snæll att hon följer med sin kæra Daniel upp och kollar, för att han inte vill vara ensam nær han ær ny i huset?

Jag ær ju bara för bra!!  *skratt*

ps. Óli var och tævlade pa stjærn tölten pa is igar. ca 25 startande.. Hörde inte av dem hur det gick (jag och daniel stannade hemma) Men nær jag kommer upp fran kællartrappan sa ser jag bland det gigantiska pokal jag nagonsin sett... Vann han??? Har lust och væcka honom och fraga.... Han blir nog inte sa glad....
Spænnande och höra sen!!!! Fasen va kul om han vann för det var verkligen bland Islands bæsta hæstar och ryttare som tævlade dær. A  andra sidan sa ær det væl alltid kul att vinna!! =)

Kram Anna

ps.. igen... jag ska nana soffan nu... Zzzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj,
Kikar förbi, kan man inte få se kort på Dynur och Snót?
Hälsningar Ninni

2008-03-24 @ 22:11:06
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0