Söndagen den 2/3-08

kl. 19.40

Idag har varit en O.C dag!!
Jag har börjat kolla pa en serie som heter O.C. egentligen en dum grej men otroligt kul nær jag væl började. Det ær liksom min tid framför datorn med ett avsnitt av O.C lite da och da.. eller ja i helgen har det væl inte varit da och da.. typ hela tiden da jag inte fodrat och sköt om djuren...!
Men det ær min belöning till mig sjælv fran fredagen!
För ni som inte vet var .O.C ær sa ær det en serie om fyra ungdomar i Californien som ær snuskigt rika (förældrarna ær rika (!) och med ett minst sagt komplicerat liv!

Sa min helg har inte varit den mest hændelserika... Men otroligt vilosam och skön!

Nu ska jag sætta mig med de andra ett tag och vara lite social!

Iman har jag sækert en massa att berætta!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Mia

Anna Jonasson! OC vet alla va de är ;) haha.. ja iaf.. de är kalas bra.. fast 3:e säsongen går de lite utför.. men första o andra är underbara.

2008-03-04 @ 17:12:40
URL: http://unfading.blogg.se
Postat av: Anna svarar Mia

hehe alla BORDE veta vad OC ær!!
SHar ni bokat æn??

2008-03-04 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0