GLAD PÅSK!!!

Jag vill önska er alla en Glad Påsk.

Lite sent men jag har haft internet strul...

Jag är glad att Daniel är här sa vi kan fira tillsammans.

Men jag SAKNAR mammas mat. Mammas goda goda mat. När hon dukar upp påsk bord, julbord, midsommar bord, födelsedags bord.. Min mammas underbart goda mat!!! Jag saknar det.

Och pa en högtid sa här sa känns det extra mycket... Det är inte samma sak pa långa vägar utan mammas mat...

Men med Daniel skickade hon med min favoritkaka!! En choklad kaka med dumle smet i mitten och farinsocker som topping!! MUMS!!! Jag har ätit massor!!

Ha det gott!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Lin@

Hej Anna!

Kul att du gillar min hemsida! Man kan prova gratis i ett par dagar om man vill testa lite. www.dinstudio.se. Sen kostar det runt 600 kr/år. Kräver absolut inga förkunskaper!

Förstår att du längtar efter "mammas mat". Det gjorde jag också när jag var på Island. Insåg inte förrän då hur viktig mammas mat var på just storhelger och högtider.

Hoppas du och Daniel har det härligt tillsammans!

2008-03-22 @ 23:11:23
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Elín Ósk

Anna nú er ég ekki glöð! Þú fékkst aðal bílinn lánaðann og segir ekki frá honum! Nú er ég sár! :(

2008-03-23 @ 02:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0