Onsdagen den 25/8-08

Min vistelse börjar lida mot sitt slut och idag var sista riktiga arbetsdagen... Imån jobbar jag till klockan två och efter det ska jag vara i köket och förbereda middagen jag ska bjuda på. Tänkte göra det som mitt hejdå!

Det känns både sorgligt och skönt.

....sorgligt för att lämna denna fantastiska ö, älskar denna natur som finns här och ingen annanstans.
....skönt för att jag saknar hemma så mycket, saknar ALLT hemma!

Jag har ju en vecka kvar, landsmót! Men då kommer inte min dator att fungera och troligtvis inte telefonen heller efter ett tag. Kan ju inte ladda batteriet tror jag inte... hmmm det har jag inte tänkt på förän nu... måste jag lösa på ngt vis!

Nu ska jag faktiskt sova... Har mycket att stå i imån, har en sessa som ska badas på kvällen =)

Godnatt Kram Anna

Bild från idag:

Tvinni och jag vid Vatnsdalur! (nej jag rider inte utan hjälm... bara en foto grej!)




Sortering av fåren, inför flyttning till fjällen!



Sommaren har kommit till Island!



Sveinsstadir, flygbild. (hoppas ni ser lite vad det står!



Den vackraste bilden jag har på min prinsessa!


Kommentarer
Postat av: Lina

Underbar bild på Sessan din! Håller alla tummar för dig under Landsmót. Det kommer gå bra! Gå bara in för att ha riktigt roligt så kommer din glädje smitta av sig på Snót och hon kommer gå bättre än någonsin! Kram!

2008-06-26 @ 07:59:19
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej Anna!



Önskar dig lycka till på Landsmot!!! och välkomnar dig hem till Sverige, efter det.

Ha en riktigt bra vecka....ska bli jättespännande med att läsa om hur det går på Landsmot...när kommer dina hästar till Sverige?

2008-06-26 @ 10:59:28
URL: http://annmagnusson.blogg.se/
Postat av: Monika

Fin sessa=) Ska bli så kul att se henne in action på sin egen ö! Och ska bli så kul att träffa dig!

ska ner och packa nu...

Kram kram

2008-06-26 @ 13:39:53
URL: http://monikastrand.blogg.se/
Postat av: Anneli

LYCKA TILL PÅ LANDSMOT!

2008-06-26 @ 15:31:34
URL: http://brellir.blogg.se/
Postat av: Anna svarar... alla!!

Lina: Jag sprudlar av glädje, längtan och lycka över min sessa och jag ska försöka ha det starkare än mina nerver!



Ann: Tack för din lyckönskan! Internet eller dator kommer inte att fungera på Landsmót, men jag lovar att uppdatera när jag kommer hem igen. Kristall kommer i slutet av Juli. (villeegentligen i höst men har ingen stans att ställa honom...) Snót kommer efter betäckning med Thóroddur frá Thóroddsstödum, någon gång i september kan jag tänka.

Monika: Ja du kommer ju snart så dig ska jag tjöta ihjäl när du kommer! Längtar efter att du ska komma!!!

Anneli: Tack för din lyckönskning, betyder mycket för mig!



...även om Landsmót inte skulle gå bra för mig, stt något strular eller helt enkelt..missar görs, så kommer jag och Snót vara det stoltaste ekipaget som rider in på banan! Varför? Min anledning, jag är från Sverige, får tampas med Islands bästa och jag rider MIN egna SESSA!!!

2008-06-27 @ 03:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0