Torsdagen den 26/6-08 Sista inlägget på Island!

kl. 01.20

Nu äntligen får jag lägga mig ned...

Vaknade halv 8, red fem unghästar, åt, red i rekstur i 2 timmar, stack iväg och red Snót på banan med Óli och Gáski. Hon gick som en dans!!! UNDERBARA KÄNSLA! För mig är den känslan sådan att efter jag genomfört något riktigt bra, då kommer jag inte ihåg hur det kändes!
Sedan köpte jag mat, lagade a´vskeds middag och bakade en kaka som uppskattades mer än väl.
Badade Snót och packade det sista. Har inte suttit ned och tagit det lugnt på hela dagn, har en känsla av att jag sover gott i natt!?!?!

Detta är mitt sista inlägg då jag är på Island... Kommer inte ha tillgång till internet under Landsmót.

Men TACK alla ni som varit med på min resa och gett mig uppmuntrande kommentarer. Ni uppskattas mycket!
Och jag hoppas ni vill fortsätta följa mig även hemma i Sverige!?

Nu ska jag ladda alla mina krafter för måndagen den 30 Juni då jag och Snót beträder landsmót banan. Vi har tränat hårt i vinter och detta är den bästa belöningen vi kan få... Nja Snót håller kanske inte med helt, men jag vet att  hon älskar att visa upp sig och det ska hon sanna mina ord få göra också!

Ha det gott tills vi hörs igen!

Många kramar Anna

Kommentarer
Postat av: victoria ahlgren

Stort lycka till dig! och självklart komemr vi fortsätta följa dig. När du komemr hem får vi ta en tur ihop med våra prinsar och prinsessor kram Victoria

2008-06-27 @ 06:40:37
Postat av: Lina

Anna, håller tummarna för dig & Snót! Hoppas att du får en enorm upplevelse på Landsmót och att du och Monika kommer få några härliga dagar tillsammans. Kram!

2008-06-27 @ 07:51:20
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Önskar åter igen lycka till, men framförallt- HA KUL!

Jag tror att alla vi som redan har fastnat för din blogg även komma följa den när du kommer tillbaka till Sverige!



Stor lycka-till kram till dig och sin sessa!

2008-06-27 @ 18:24:44
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0