Söndagen den 8/6-08 Kval idag!!!

kl. 21.00


Här sitter jag i soffan med min dator och jag bara ler. Kan inte sluta le... Vill ni veta varför????


JAG OCH SNÓT SKA TILL LANDSMÓT!!! VI KVALADE IDAG OCH SNÓT ÄR EN HÄST SOM INGEN ANNAN!

Efter jag hade ridit mitt program så kom jag inte ihåg vad jag hade gjort... Kom inte ihåg något mer än att jag ridit en fantastisk och mjuk häst som bara sviktade fram över banan lätt som en fjäder. Känslan var otrolig! Och jag har ALLT på film =)

När jag fick beskedet om Greifis sjukdom och att det aldrig mer kommer bli han och jag på tävlingsbanorna så började jag tvivla på att jag kommer aldrig hitta någon som honom igen. Det kommer jag ju aldrig göra, men Snót hon är väldigt nära, inte lika kraftfull och inte lika mycket power. Men att rida henne får mig att le och hon får mig att må bra. Vi ger och tar av varandra och sedan får vi ut något som vi båda gillar och trivs med. Idag klaffade vi hundra procent.. (jag gjorde två misstag dock...) Vi var ett idag!! och jag är SÅ GLAD!!!!

SNÓT OCH JAG SKA TILL LANDSMÓT OM TRE VECKOR!!!

Nu är det träning, träning och åter träning med målet att uppnå mer fart och kraft! Jag ska kämpa med blod svett och tårar för att få henne att bli snäppet bättre så vi kan knipa en final plats!

Mitt första mål är uppnått och detta är egentligen nog. Men tävlingsmänniska som jag är så kommer det ett mål till och därmed final!

Nu ska jag sova och drömma gott!

Njut av bilden av mig och Snót från tävlingarna idag:






Kommentarer
Postat av: Anna svarar...

Monika: TACK!!!! Jag är sååååå GLAD! och att du ska komma och titta gör mig ännu mer glad!



Lina: JAAAA!!!! Du får gratta mig!! Vi klarade det, jag och Snót är vidare till LANDSMÓT 2008 HELLA!!!!!!!!!!!

2008-06-08 @ 23:45:27
Postat av: victoria ahlgren

GRATTISSSS!!!!! Så kul!!

2008-06-09 @ 06:41:17
Postat av: LIna

Ännu en gång GRATTIS! Tänk, hästtjejen från Väshult skall till Landsmót! Stooooort!

2008-06-09 @ 07:57:05
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Elin Persson

Grattis Anna!!!

2008-06-09 @ 09:58:58
Postat av: Monika

Grattis igen!!!

Ska bli så kul!



Åh jag fick världens gåshud när jag läste inlägget!!



Heja Snót och heja Anna!!!

2008-06-09 @ 10:46:46
URL: http://monikastrand.blogg.se/
Postat av: Ninni

Grattis! Minns som igår när jag och Freyja kvalade... hmm 8 år sedan!

2008-06-09 @ 13:43:40
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: Anna svarar (det bästa svaret i mitt liv)

Tack alla som grattar och hejar på mig! Jag ska nu träna hårt tillsammans med Snót. Blod, svett och tårar!! Ingen barnlek längre! hehe men jag ska rida in på banan på Landsmót med ett STORT leende!!!



Kramar Anna



ps. Lina, Ja tänk hästtjejen från väshult!

2008-06-09 @ 21:22:38
Postat av: Lina

Men Anna, glöm inte att ibland bara släppa alla krav för att busa och bara ha kul med Snót! Då blir hon busglad!

2008-06-09 @ 23:00:59
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Anna svarar Lina

Lina min. Eg skal aldrei gleyma ad hava thad bara gaman med hrossin mina. Thad er nausinlegt ad gera thad stundum, thad var thu sem var ad laira mer thad! Og eg mun aldrei gleyma thví!!!Heyrumst Anna

2008-06-10 @ 00:08:16
Postat av: Anna svarar Lina

Lina min. Eg skal aldrei gleyma ad hava thad bara gaman med hrossin mina. Thad er nausinlegt ad gera thad stundum, thad var thu sem var ad laira mer thad! Og eg mun aldrei gleyma thví!!!Heyrumst Anna

2008-06-10 @ 00:09:06
Postat av: Ann

TUSEN TUSEN OCH ÅTER TUSEN GRATTIS!!!!



Vad stolt jag blir över dig!!



Kram Ann

2008-06-10 @ 09:33:27
URL: http://annmagnusson.blogg.se/
Postat av: Anneli

GRATTIS !!!!!!!

2008-06-10 @ 14:55:12
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0