Söndagen den 22/6-08

kl. 22.00

Massor med internet problem därav de sena uppdateringarna (om ni rullar upp sidan lite)

Idag sov jag bara 7 timmar men känner mig ändå pigg när klockan är så här mycket på kvällen... Jag har mycket att tänka på nu och massor med saker att planera och fixa, så det finns inte tid till att sova. Ska dock försöka komma i säng skapligt imån.

Red återigen Snót. Och hon var fortfarande ohalt och kanon fin. Hon har ett härligt svikt i steget och hon trampar på med stolthet och välburet huvud! Underbart att rida henne nu.

Det stämmer verkligen helt HUNDRA procentigt, VILA är bra OM du tränat ordentligt INNAN vilan!
Det har gjort underverk med Snót. Så det var nog tur i oturen att hon egentligen blev halt...

Men varför blev hon halt? Hon visade ju ingenting i hoven när veterinären gröpte och kollade. Var det för sömmen som hovslagaren slog i och hon började blöda, som gjorde att hon blev halt? Eller var det hon själv som var överansträngd och sa: JAG BEHÖVER VILA!?
När jag inte vet bättre så tror jag på ödet....

Mitten av dagen idag tillbringade jag på taket, hjälpte Inga Sóley att måla lite. Kul, och jag va inte det minsta rädd för höjden.. Hur kan man vara det när man gjorde det jag gjorde i lördags kväll.
Hmmm Jaa vad gjorde jag i lördags kväll?
Kan lova dig Lina att det kommer hugga en anings av saknad i ditt hjärta när jag skriver och berättar om det.....imån!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu blir jag nyfiken!!!!! Lova att inte hålla mig på sträckbänken för länge!



Har ikväll uppdaterat lite mer på min blogg om Sagas sommareksem



http://linahallberg.blogg.se/eksem

2008-06-23 @ 21:57:36
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0