Onsdagen den 4/6-08 Förberedelser!

kl. 22.20

Nu äntligen är jag inne efter en hård dag på jobbet! Jag började klockan halv sju med att bada Sn´t, var sedan igång till klockan 12 åt lunch och var sedan igång från klockan 13-21.00, dvs. 13.5timmar. Jag är GANSKA trött nu,

Och inte blir det sovmorgon imån heller... måste upp klockan 5.30 för att fodra visningshästarna och sedan göra allt klart.

Ja imån är det ju visning. Snót är i fin form och man märker inget av hennes lilla vrickning på bakbenet. Skönt! Nu håller jag tummarna för henne. Det ska bli sååå roligt. Kameran i högsta hugg!

Och min älskade Classic var idag hos veterinären och han konstaterades att vara i topp skick. Flera tester gjordes med blodprover. Och de kunde inte hitta ngt fel. Åh vad jag älskar att få telefonsamtal från veterinären som säger hur friska djuren är. Så nu ska vi bara avvakta och se så han börjar äta igen. Han får lätt mat nu och det mesta går ner.. Kan tänka mig ett par dagar till och sedan börjar han att äta normalt igen. Älskar den hunden!

Nu ska jag krypa till sängs, ska bara skriva av mitt telefonsamtal med min pojkvän tidigare idag:

Anna: - Hej! Hur mår du?
Daniel: - Jag mår bra. Vad har ni för väder?
Anna: -  vi har moln och lite blåst men helt ok träningsväder.
Daniel: - MOLN??? Oj jag saknar nästan dem, har inte sett några på en vecka!

Godnatt kram /Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller tummarna för Snót & Dig!

Så skönt med Classic! Har lite Hill´s Dietfoder kvar hemma. Kanske vill ni ha det till Classic? Smakar smaskens och är bra för magen.

2008-06-05 @ 07:20:25
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Monika

Lycka till=)

2008-06-05 @ 10:00:32
URL: http://monikastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0