Lördagen den 21/6-08 Skoning...

Idag skulle jag ha åkt och tävlat med Tvinna (han som jag framgångsrikt tävlade i vintras), men de jag skulle åka med, deras bil hade gått sönder.. Och vi hade ingen som kunde köra med Ólis bil (krävs speciellt körkort) så det blev TYVÄRR till att vara hemma. Sorgligt, för det var kanon fint väder och jag hade samt behövt träna mina nerver för Landsmót!

JAAAAAA ni läste rätt!!!!! Snót är skodd och ohalt.

HON OCH JAG SKA TILL LANDSMÓT!!!!!!!!

Jag är som ni märker mycket glad över detta men i bakhuvudet är jag ändå beredd på bakslag.

Men jag tränar med förnuft nu. Inget tufft, bara "håll-igång"

En klok man sade mig:

"Det var nog kanske tur med lite vila, för det verkar på dig som att hon är bättre än någonsin nu! Och vila gör gott om man innan dess tränat ordentligt"

En klok kvinna sade mig:

"Anna! När du rider in på Landsmót, skicka bilder till Snót, bilder av glädje och samspel! Skicka bilder till henne om hur det ska se ut när ni rider. Tro mig det funkar!"

Jag är så glad!


Kommentarer
Postat av: Ann

Åhh så kul att ni kommer iväg till Landsmot!! Ska hålla tummar och tår.

2008-06-23 @ 14:02:44
URL: http://annmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0