GRATTIS CLASSIC OCH SAM! (Tisdag. 22/7-08)

Idag den 22/7 har jag bara en sak att skriva om:

Classic och Sam fyller 10år idag.

Vi firade detta med en låååång promenad på 2,5 h och lek och bus i vattnet.
Sedan kom vi hem och de druknade i vattenskålen och jag på gräsmattan =)

Sedan dukade vi fram morotskaka med 10 ljus i som jag blåste ut och önskade en önskan för oss tre.

Sedan mumsade vi kaka medan de fick märg godis, märgben och svinryggs tuggben! Oj vad de frossade i godsakerna. Sedan somnade de gott. Classic somnade i kökssoffan i mitt knä och han ligger där än... Jag ska ta och gå och hämta honom snart så han får sussa filten som alltid.

Tänk att jag har haft de här grabbarna i lite mer 9 år för Classics del och lite mer än 8 år för Sams del. Mina älskade pudlar. Classic är speciell för mig men Sam betyder också otroligt mycket för mig. De tillsammans är ett underbart par. Man kan nästa se på dem att de är bröder för de beter sig på något konstigt sätt precis som syskon gör i mänskliga livet!

Lite kort från dagen:

Classic 10år busar vid vattnet. Vill gärna men vågar inte riktigt! =)
(Sam 10år går inte att fånga på bild vid vatten för han avskyr det! Han nöjer sig med skogspromenaden!)




Classic och Sam 10 år sitter vid sin födelsedags tårta!



Jag med mina älskade pudel brorsor Classic och Sam!



Jag hoppas de lever länge till och vi får fira ytterligARE födelsedagar. Jag är lycklig och tacksam över de dagar jag har, har haft och kommer få med dem. Älskar dem så!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fel på bloggen eller mina ögon? Inte en chans att jag kan läsa så små bokstäver!!!

2008-07-23 @ 19:56:01
Postat av: Lina

...tror att jag hittat felet nu! Det var på min dator!

2008-07-23 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0