Torsdagen den 7/2-08

kl. 20.30

Idag blir det inget direkt skrivande heller.. Jag ær hemma hos Ólis pappa och mamma och hær ær det en tjej som heter Elin Ósk hon och ja ær lika gammla och vi pratar mycket.. Blir en sen kvæll hem.

Det ær manga bollar i luften nu och tiden ær knapp.. Men jag skriver iman efter tævlingen, om det blir ngn tævling...? Det ær snöstorm hær nu sa det kanske inte gar att köra till tævlingen.. men vi far se..

Lovar att skriva pa lördag mer ordentligt,

Ha det gott   /Anna

ps.  ni kan fa roa er med bilden jag la in innan. hihihi



Kommentarer
Postat av: Lina

Hi hi...nu får du dela med dig av det roliga!

2008-02-07 @ 22:17:53
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Elín Ósk

Flott mynd Anna, svo sæt :) Hlakka til á Þorrablótinu, þú verður glæsileg í kjólnum ;)

And in english, just if you don´t understand...

Cool pic Anna, so cute :) Looking forward to the Þorrablót, u´re gonna be gorgeus in that dress ;)

2008-02-07 @ 22:31:17
Postat av: Lina

Anna, vi ser inte bilden!

2008-02-08 @ 07:54:14
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Anna Jonasson

Hej! Det blev visst ngt fel med bilden innan... förstod att det inte skulle funka.. men vi far se om jag kan fixa det, jag som ville att ni skulle fa skratta gott!
Nu blaser det storm.. Ær pa væg upp till 30m/s.. sa tyværr blir det ingen tævlin denna veckan. Det blir till næsta fredag istællet.

Kram Anna

ps. Elin, I acctally understood when you wrote in icelandic! ;) Thanks for letting me borrow your dress, tried it with the shoes and it was sooooo NICE!! Sjaumst á morgun. Heyrumst Anna

2008-02-08 @ 13:38:24
Postat av: Elín Ósk

I can see the pic. But probably because it´s from my computer ;)
En þú verður snillingur í íslensku bráðum, þú skilur svo mikið :) Já sjáumst á morgun.

2008-02-08 @ 14:36:41
Postat av: Lina

Hej Anna! Nu måste du berätta vem Elín Òsk är! Förstår att ni har kul ihop och skall på þórrablót i helgen! Du kommer att få en oförglömlig upplevelse, jag lovar!

2008-02-08 @ 18:17:16
URL: http://lina.hallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0