Tisdagen den 5/2-08

kl. 20,40

Idag ær jag bara för trött för att orka skriva.. Det har inte hænt sa mycket idag, allt har rullat pa fint.

Det blev inget ridhus ridande idag för det var uppbokat med nagon lektion.. Sa vi trænade pa vægen. Hade Óli som hjælpte mig massor med knep och knap. Snót gick saaaaa bra! Sa lycklig över den hæsten.

Vi hörs mer iman vænner! Kram Anna.

Men hall till godo med denna fantastiskt hærliga bild pa Dinur och Óli pa isen i söndags! WOOOOWWWW!!!!!!!
Första ocksa min lycka över att jag far rida och træna den hæsten =)

image41


Kommentarer
Postat av: Lina

Men HJÄLP vilket benlyft! Helt osannorlikt! Kan inte ens i min vildaste fantasi tänka mig hur han är att rida!!!!!

Efter en månad på gården...har du fattat att du verkligen upplever detta eller känns det fortfarande som en dröm?

Har sparat gårdagens bild på dig och Snót på arbetsdatorn och säger stolt till de som vill höra på:
-"Hon som rider är min kompis och granne!"

2008-02-05 @ 22:20:45
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: monika

SÅÅÅ fin!!

2008-02-06 @ 07:29:42
URL: http://monikastrand.blogg.se
Postat av: Ann

Hej!
Håller med Lina...VILKET benlyft...det verkar som alla hästar på gården är något extra....helt klart är att min dröm att få komma till Island en dag, nu inte bara är en dröm, utan ett mål. Tack för att du delar med dig, öppnar med spänning din sida varje dag för att se vad du har varit med om, en ljuspunkt här i regn och rusk...

2008-02-06 @ 07:33:34
URL: http://annmagnusson.blogg.se
Postat av: Monika

Ville bara önska ett STORT LYCKA TILL och en ordentlig lyckospark tills i morgon!!!

Håller alla tummar jag kan hitta och ser fram emot en rapport med fina bilder=)
Kommer gå så bra!

Ska tänka på dig hela dan medans jag sitter i skolbänken...

Åter igen lycka till vännen!
Kramar från Monika och Gnýfari m fl=)

2008-02-07 @ 20:05:58
URL: http://monikastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0