Tisdagen den 23/12-08 Da´n för doppare da´n

kl. 22.00

Idag ringde klockan, klockan halv 8 och djuren var hungriga. Casper hade redan varit och sagt till pappa kl. 6 fick jag reda på senare under dagen men ingen mat hade han fått.. stackarn.

Sedan vilade jag till 10 igen då jag inte hade speciellt mycket att pyssla med idag. Mamma åkte till stan och handlade och hälsade på lite folk. Jag klippte Classic, resultat:



Jag är bra på att trimma men mindre bra på att fota ; )



Tränade styrkelyft i vaggeryd.

Nu är mi hals svullen och jag känner: antingen stannar det av här, eller så har jag jätte ont i morgon. äppelcider vinäger och honung står redo! Jag ska definitivt pröva det.

Imån ska jag upp tidigt och hjälpa mamma med maten, dra av hästarna skorna och verka. Sedan är det lagom att duscha och äta. På eftermiddagen åker vi till min mormor som bor på ålderdomshem, hon är ganska sjuk och lider av minnesförlust, alzeimers. Men hon blir glad av besök även fast hon tror jag är någon annan... Sedan åker vi till min farmor på kvällen, mamma, pappa, jag och våra tre hundar. Aldrig att jag skulle lämna dem ensamna hemma på självaste julafton.   
    Sedan kommer Daniel under kvällen. Vid 22 tiden åker vi hemåt och har paket öppning!!! (Kan säga att när jag var mindre såg inte paket öppnings traditionen riktigt ut så här... det hade jag aldrig kunnat hålla mig till klcokan 22 på natten...eller rättare sagt: MAMMA OCH PAPPA HADE INTE STÅTT UT MED MIN IVER!!!!!)

Lite bilder:

Är det Anna man kan skymta underst i brottar högen??



Classic och Sam (närmast kameran) tar en tupplur i kökssoffan...



Nu ska jag läsa lite ur en bok och sedan somna gott!

Först:

God Jul och Gott Nytt År till er alla!
Önskar: Anna, Classic, Sam, Casper, Missan, Hugo, Lill-Spiran, Greifi, Kristall, Skuggadís, Otur, Snót, Viking och Ófeigur!


Kommentarer
Postat av: Monika

GOD JUL!!! Kramar från Monika, Gnýfari, Tvistjarni, Glossa, Flamma och Hrekkur hälsar med god julgnäggningar till dina kusar=)

2008-12-24 @ 11:52:58
Postat av: AnnaGurevica

I like your dogs.

2008-12-30 @ 19:11:39
URL: http://annagurevica.blogg.se/
Postat av: LoritaGurevica

Wery nice Dog!:)

2008-12-30 @ 19:13:03
URL: http://loritagurevica.blogg.se/
Postat av: Lorita

HEJ!HAPPY NEW 2009 YEAR ANNA!!!:):*

You have cool dog´s !:D

2008-12-31 @ 13:17:02
URL: http://loritagurevica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0