Tisdagen den 12/8-08 regn, regn, REEEGGGNNNN

kl. 17.45

Idag är Anna trött. Riktigt trött.
Jobbade, sov 4 timmar, tränade styrkelyft och sedan tre hästar och det i ösregn =) JIPPIE!!!
Det är nu man vill vara kontorsarbetare! Hehe eller inte. Nej men ett ridhus hade ju inte varit fel! Eller också ett fungerande regn ställ.
Hästarna var iaf pigga och arbetsvilliga även om det stod som spön i backen och det är ju positivt!

Nu ska jag vila innan nästa arbets pass på Cromtjänst.

Åh just det ja!! Jag lämnade in min och Daniels ansökan till lägenhet i vaggeryd idag! JIHOOOOOO
Vi ska ha den lägenheten som tillfällig lösning ett tag framåt tills det blir mer ordning på mitt liv.

Vi har en plan men den tänker jag inte avslöja än...

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till med lägenheten!

2008-08-12 @ 22:02:22
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0