Onsdagen den 2/4-08 April skämt....

OBS!!!! TISDAGEN DEN 1 APRIL ÄR NU UPPDATERAD MED MER BILDER OCH BERÄTTELSE FRÅN DEN FINA REKSTUR VI HADE!!!

kl. 20.00

Idag har jag inte haft den bästa dagen i mitt liv..

Vaknade och vaknade inatt... Kroppen sa att jag va kissenödig men jag kissade och kissade men ändå ville den säga mig att jag är kissenödig... Jaha urinvägsinfektion... På ISLAND!?!?!?!? Hur löser jag detta...?

Det slutade med ett besök hos läkaren på dagen, och vad problem jag trodde jag skulle få.. Men vet ni vad? Det gick helt smärtfritt. Inget krångel emd försäkring eller betalning. Inget som var dyrt eller konstigt, bara att det fick bli en undersökniing pa engelska. Fick antibiotika och jag vet att det kommer hjälpa, det har det gjort innan.

Sedan fortsatte dagen som vanligt.

För Heimir var det mindre roligt. Han skulle sitta upp på en häst, inne i stallet (annars sticker hästen) han var ensam i stallet. Hästen stegrade sig innan han hann sätta sig ordentligt i sadeln.. Och det är ju så halt på golvet med järnskor så hästen slirade med bakbenen och klarade inte att hålla balansen och det slutade med att hästen föll bakåt och landade på rumpan och Heimir... Han dunsade rakt ner med rumpan före, rakt i cement golvet... AJ!!!Han är lagom stel men kämpar på.

Sedan tog vi det lugnt med städning av stallar.

Väl inne så börjar Óli GAP SKRATTA... Jag sitter som ett ?

Hahahahaha igår var en rolig dag.

Óli sa till mig i måndags att Heimir hade krashat in i en stolpe med Ólis bil sa att det blev en buckla.

Nu säger de... HAHAHAHAHA IT WAS JUST A JOKE!!!!

Jaja lite roligt får de väl ha! hehe

Nu ska jag slappa och försöka tänka på något annat än hur kissenödig jag är.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackars dig! Har inte kommenterat på ett tag, men jag är inne och kikar dagligen. Hoppas din hemlängtarn stillar sig. Det är så knäppt: att man både kan storttrivas och drabbas av hemlängtan samtidigt. Men det betyder nog att du har två underbara platser på jorden! Kram!

2008-04-02 @ 22:46:42
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0