Torsdagen den 25/10

21,45

Oj vilken lång dag det har varit idag. Va å sprang på stan från 16-20... Stackars Daniel drog jag med mig, men jag behövde smakråd.. Det slutade i finbyxa och blus till själva bröllopet och middagen, sedan en klänning till festen på kvällen. Ska bli så roligt och jag ser fram emot detta så mycke!
    Monika, Elli och jag ska träffas på kvällen också! KUL!!

Hästarna fick vilodag idag, men imån blir det träning på förmiddagen och sedan ska jag iväg och bli ompysslad i håret, ska bli så skönt att bara slappna av å inte tänka på någonting.. Bara njuta!

Nu är det dags för bingen för mig!

God Natt!

Anna


Kommentarer
Postat av: Lina

Hæ! Èg vona að brúdkaupið verður stór hátið og að þú getur skemta þíg vel! Sjáumst!

2007-10-25 @ 21:56:50
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0