Onsdagen den 31/10

Den sista oktober dagen detta året tillbringade jag på jobbet och hemma med hästträning.. Nu saknar man höstloven lite sen man gick i skolan, det är på något sätt ganska jobbigt att förstå att klockan bara är 18.00 när kroppen egentligen tycker att, mörkt, nu sover vi... Har jätte svårt för klockändringar hit och dit.

Hade jätte huvudvärk igår så jag orkade bara inte sätta mig vid datorn utan det fick bli till att sova i tid istället.

Hästarna funkar jätte bra nu och de tre jag vill ha på provet börjar bli ett riktigt team nu och verkar trivas att stå å mumsa hö inne, innan träning.

Känner mig streaasd av något men jag vet inte vad, känner mig tidspressad på något sätt fast jag vet inte varför...? Men det får jag väl svar på inom kort kan jag tänka mig!

Nu ska jag duscha å äta lite!

Godnatt, Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0