Onsdagen den 24/10

19,20

Idag har varit en snabb dag, kändes knappt att den hade börjat fören den tog slut. Både positivt och negativt.

Härligt väder idag igen, ovanligt för att vara Småland tycker jag. Har vi tur så får man ju en dag i veckan som är fin, nu har vi, hör och häpnad, haft tre i rad!

Inget direkt som hänt idag, känns som en vanlig dag i mitt liv med hästar, hästar och åter hästar. Skrittade Greifi i 10 minuter idag. Han flåsade som om det hade varit ett lopp på 10km... =( Men jag har bestämt mig för att han ska skrittas 10 minuter iaf 3-4 dagar i veckan för att se om det kanske är det han behöver för att kanske kunna få upp slemmet. Stackars min fina Greven!

Nej nu måste jag kila för idag.. Ska titta på Benni Líndals film - INRIDNING!!! Den kom på posten idag! Så spännande!

Hälsningar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0