Måndagen den 29/10

17,30

Väldigt seg efter en tuff helg..

Bröllopet var jätte fint och de såg så lyckliga ut! Had ejätte trevligt på festen efteåt och lite senare på kvällen åkte jag å daniel in till Jönköping för att träffa våra kompisar. Var väl i säng kl. 3 den natten. Sedan gick söndagen åt till att sova, kolla på film, sova och sedan kolla på film igen. Pappa hade varit så snäll att lova å ta hand omm hästar och fodring lörda-sönda! Otroligt skänt att kunna släppa häst tankarna lite och bara göra något annat.. Även fast Monika å jag pratade en HEL del hästar även på lörda kvällen.

Jag märkte inte så mycket av att vi ställde tillbaka klockan eftersom det blev så sent för mig på lörda kvällen.

Unghästens bett läker jätte fint och han ser fantstiskt fin ut, stygnen sitter fortfarande helt ok på plats. Skönt att det ordnade sig iaf!

Skuggadís åkte på ultraljud på söndag eftermiddagen och hon konstaterades DRÄKTIG!!!

Deprimerande att titta ut nu, svart, redan, klockan halv 6 på kvällen. Längatr så tills snön kommer nu så att det lyser upp lite iaf!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0