Måndagen den 15/10

Usch vilket dystert väder det har varit idag. Ledig från jobbet, så jag kunde träna hästar. Det gick jätte bra idag igen med allihop. Det börjar kännas som att det tar form nu!
Beställde Benni Lindals DVD - INRIDNING, ska bli spännande att titta på den och få massor med tips och idéer.

Men tyvärr inga goda nyheter med Greifi. Han andades med 49andetag/minut och veterinären gav mig order att komma innan veckoslutet med honom så att han får kolla honom igen. Klumpen i magen är ju inte direkt mindre kan jag inte påstå.. Stackars min underbara!

Hur kunde det gå så här? Vill bara att det ska bli bra nu, för mitt liv är helt perfekt nu om bara han kunde bli frisk också. Håller mina tummar!

Något att se fram emot är iaf att Daniels pappa ska gifta sig snart och då är jag bjuden, spännande, varit på ett bröllop. Men då var jag 7 år och förstod liksom inte innerbörden, så det ska bli jätte roligt.
    Roligt att få klä sig fint och inte lukta stall eller se ut som man bott i en höstack de närmaste dagarna... skratt!

Nu ska jag stoppa om mig själv med en hästbok och sedan sova och ladda batterierna för morgon dagen.

                                              Godnatt! /anna
 

image4


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Anna! Jag håller tummarna för Greven..vet hur mycket han betyder för dig. Saga är för mig vad Greifi är för dig...en oersättlig hästvän. Kram Lin@

2007-10-15 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0