Lördagen den 20/10

När jag fodrade hästarna i morse kl. 7.30 så fullkomligt lös de upp hela väshult med sin energi och lycka i ögonen av att det ÄNTLIGEN varit en FROSTIG natt!! Hundarna stack iväg snabbt ut på ängarna och busade med varandra. Hoppade och skuttade, nafsade i mina händer att jag skulle göra dem sällskap.. Vilka underbara stunder man har med sina djur på månarna! Ville aldrig gå in!!! Men magen kurrade!

Lördagen har bjudit på massor med hundklippning! Lille Cesar blev jätte fin efter mycket om och men.. Han ville inte vara stilla idag, skötte sig så fint förra gången så jag och matte var övertygad om att han skulle ligga blixt stilla idag.. men de är ju inga maskiner så vi fick plocka fram tålamodet! Hos både honom och oss =)

Sedan har jag varit ute i hagarna och tagit lite bilder på hästarna. Det var knepigare än jag trodde... fniss

Upptäckte också att Skuggadís måste ultraljudas i veckan, HOPPAS HOPPAS det finns en liten Berserkur bebis i magen på henne, jag håller tummarna för en Otur och resten av familjen hoppas på en Flikka.

idag har jag inte tränat hästar utan bara varit med dem och umgåtts. Har liksom inte haft rätta känslan nu sedan beskedet med Greifi, men jag ska göra ett försök i morgon. Om inte annat så tror jag ju inte att greven vill att jag ska deppa ihop, det är som min vän sa igår kväll, han står ju fortfarande i hagen. Chansen finns ju att han blir bra.. Men det är ändå tungt att bära..

Nu ska jag ta mig en dusch och krypa till sängs framför en film, Next, tillsammans med min kära Daniel.

Bless      /Önnu   hehe!


image5

Kommentarer
Postat av: Lina

Hæ! Allt gott að frétta? Mjög goð mýnd af þeir og Greifi. Bless!

2007-10-21 @ 14:49:19
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0