Lördagen den 13/10

Nu har mitt internet äntligen börjat fungera igen, efter att ha varit trasigt två gånger på mindre än 1 vecka. Så tråkigt, man känner sig verkligen handikappad utan dator och internet, dagens i-landsproblem.

I veckan har jag mest ridit och tränat hästar, jobbat också förstås! Skönt att iaf bara jobba tre dagar i veckan under tiden jag tränar för unghästprovet. Känns verkligen jätte bra och jag har inte hamnat i några riktigt tuffa konflikter med hästarna än utan vi stegar sakta men säkert ett steg längre fram i inlärnings stegen.

Idag har jag fått proffshjälp av min pojkvän, han är verkligen underbar och ställer upp för mig till hundra procent!

Imorgon tänker jag bara ta varje häst en gång och istället ge mig ut hand i hand med Daniel och de tre vovvarna på en promenad och hålla tummarna för blå himmel, sol och max 8 + grader.

Idag på morgonen kom jag ut till 9 lyckliga hästar som hade frost i pannluggen och fluffig päls, med ett uttryck i ögonen som sa:
- ÄNTLIGEN FROST OCH KYLA!!!!! (önskar jag hade haft med mig kameran.. )

Sista natten för Saga hemma hos mig ikväll, kommer sakna hennes hjälp för det har underlättat otroligt men jag vet att hon väldigt väldigt Väldigt mycket, längtar hem till sin dotter och dotter-dotter. Kan tänka mig att det kommer bli ett kärt återseende för alla tre!

Nu ska jag pyssla med lite fotografier och sedan natta hästar och mig själv!

Ha en trevlig kväll!      /Anna

ps. från vänster: Sam, Casper och Classic



image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0