Onsdagen den 28/11

22,45

Usch vad jag slarvar med mitt bloggande.. men det är inte bara slarv utan mycket är för att jag helt enkelt inte orkar slå på datorn för jag är för trött efter min lååååånga dagar.

Har fått nya arbetstider så jag jobbar 5 timmar på eftermiddagen till sena kväll.... 17-22
Känns mycket bättre för då får jag de ljusa timmarna till att rida unghästarna och sedan kan jag stå på jobbet när det är mörkt, passar mig alldeles utmärkt, nackdelen är väl att det inte kan fortsätta så här om de inte blir så att jag får inkomst på hästarna vill säga!!! De e ju de som är tanken. Bara jag klarar provet.....

Ni kanske är nyfikna hur en typisk dag för Anna Jonasson ser ut!?

Klockan ringer: 7,30-8,00 det är onsdag...
Äter frukost (pappa har fodrat alla djur)
9,00 - träning av hästar börjar, rider/tränar mellan 3 och 6 hästar.
12,00 bryter för lunch, för både mig och hästarna.
13,00 tränar provhästarna en gång extra.
14,30 Slänger i mig mat och sticker iväg till träningen
15,00-16,30 tränar styrkelyft tillsammans med pappa (sport jag utövar på elitnivå!!!!)
16,30-17,00 MIDDAG
17-22(;30) Jobbar på fabrik..
23,00 Kommer hem, duscha, äta mysa med hundarna.. SOVA!!!

Mockning, vatten och förberedelser av foder har jag en snäll pappa som hjälper mig med, avlastar otroligt mycke.

Nu ska jag knyta mig och överväga och bli bättre på att skriva, tycker det är så kul att skriva av sig lite men jag är bara så trött, hittar liksom inte tiden eller ro för att sätta mig vid datorn knappt..

Trött Anna säger God Natt!

ps. gjorde ett bra träningsresultat idag på marklyftspasset!!! Ska ju vara med på Lag-SM finalen i styrkelyft. Jönköpings Damer och Herrar är med i elitserien. Spännande..




Kommentarer
Postat av: Lina

Du Anna...glöm inte att jag kan ta utfodringen på hästarna om du är och tävlar! Och julafton...

2007-11-29 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0